سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بستن چادر مسافرتی

چادر مسافرتی

آموزش بستن چادر مسافرتی 

آموزش بستن چادر مسافرتی در کمتر از کسری از ثانیه در مرکز ایران برزنت امکان پذیر می باشد. 

نصب چادرهای برزنت مسافرتی بر اساس انواع مختلف به دو دسته ی آسان و پیچیده تقسیم بندی می شوند. از انواع چادر برزنت مسافرتی می توان به چادر برزنت گردشی، چادر برزنت گرده ماهی، چادر برزنت عصایی و چادر برزنت اتوماتیک اشاره کرد.

چادر برزنت اتوماتیک به راحتی قابل نصب و یا راه اندازی می باشد. اما چادر برزنت مسافرتی گرده ماهی دارای نصب پیچیده تری نسبت به سایر چادرهای برزنتی می باشد. همچنین در زمان نصب چادر برزنت مسافرتی گرده ماهی باید زمان بیشتری را صرف کرد.  

چادر مسافرتی به دلیل دارا بودن میله های مقاوم ، پارچه ای منعطف و وزن سبک دارای نصب و یا جمع کردن آسانی می باشد. این چادرها در کسری از ثانیه نصب و یا جمع می شوند. در زمان خرید چادر مسافرتی ، کارشناسان ایران برزنت به صورت تئوری نحوه ی نصب و یا جمع کردن چادر را به شما مشتریان عزیز و ارجمند شرح می دهند. 
چادر مسافرتی تولید شده در کارخانه ی ایران برزنت با استفاده از فنرهای مقاوم و ضد زنگ تولید شده اند. این چادرها به دلیل فنرهای مقاوم و بدنه ی کشی مستحکم ، در برابر ضربه های احتمالی مقاوم بوده و به آسانی جمع می شوند. چادر مسافرتی مخصوص کوهنوردی و مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. 
برای برپایی و یا نصب چادر مسافرتی میله ای در ابتدا باید میله هایی که در داخل ساک چادر مسافرتی قرار گرفته است ، را به یکدیگر متصل نمایید. این مرحله را تا جایی ادامه می دهیم ، که چادر به راحتی نصب شود. 
اغلب برای نصب چادر مسافرتی میله هایی را بر روی زمین متصل می کنند ، تا به کمک طناب و بند متصل شده ی چادر به میخ ، از چادر به خوبی در برابر باد محافظت کند. آموزش جمع کردن و یا بستن چادر مسافرتی همانند مراحل بالایی که در عکس قرار داده شده است. توجه به این نکته که چادر باید به درستی نصب و یا جمع شود . چرا که اگر دقت نکیند ، سبب دفرمه شدن چادر مسافرتی به مرور زمان می شوید.