سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برزنت نسوز صنعتی

برزنت

برزنت نسوز صنعتی

برزنت نسوز صنعتی در مرکز تولیدی ایران برزنت با بالاترین کیفیت به مشتری عرضه می گردد. 

برزنت های نسوز صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند ، که هر با توجه به جنس و نوع آن ، دارای کاربردها و ویژگی های منحصر به فردی هستند. 
برزنت نسوز صنعتی از مقاومت حرارتی ، مکانیکی و شیمیایی بالایی برخوردار هستند. این نوع از پارچه های برزنتی از طرفداران و متقاضیان زیادی برخوردار هستند و معمولا از آن به عنوان عایق مقاوم و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. 
از اسامی برزنت نسوز صنعتی می توان به پارچه های برزنتی ضد اشتعال و یا ضد حریق اشاره کرد. این پارچه ها از استحکام ، مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند. 
از قابلیت های این نوع از پارچه های برزنتی می توان به مقاوم بالای آن در برابر حرارت و اشتعال نام برد. در برخی از مواقع زمانی که برزنت نسوز در برابر حرارت و شعله های آتش قرار می گیرند ، سبب خاموش شدن حرارت و یا آتش می شود. 
این پارچه ها در برابر شرایط متفاوت مقاوم بوده و معمولا از آن در تولید انواع لباس های مخصوص آتش نشانی ، کوره های داغ و یا تولید انواع لباس های مخصوص آتش نشان ها مورد استفاده قرار می گیرند. 
برزنت نسوز صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد ، که هر یک با توجه به نوع موادی که در داخل پارچه به کار برده شده ، دارای مقاومت و استحکام متفاوتی می باشد.