سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برزنت نسوز صنعتی

برزنت

برزنت نسوز صنعتی

برزنت نسوز صنعتی در مرکز بزرگ ایران برزنت با مقاومت حرارتی ، مکانیکی و شیمیایی بالا عرضه می گردد. 

برزنت های نسوز صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند ، که هر با توجه به جنس و نوع آن ، دارای کاربردها و ویژگی های منحصر به فردی هستند. 
برزنت نسوز صنعتی از مقاومت حرارتی ، مکانیکی و شیمیایی بالایی برخوردار هستند. این نوع از پارچه های برزنتی از طرفداران و متقاضیان زیادی برخوردار هستند و معمولا از آن به عنوان عایق مقاوم و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. 
از اسامی برزنت نسوز صنعتی می توان به پارچه های برزنتی ضد اشتعال و یا ضد حریق اشاره کرد. این پارچه ها از استحکام ، مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشند. 
از قابلیت های این نوع از پارچه های برزنتی می توان به مقاوم بالای آن در برابر حرارت و اشتعال نام برد. در برخی از مواقع زمانی که برزنت نسوز در برابر حرارت و شعله های آتش قرار می گیرند ، سبب خاموش شدن حرارت و یا آتش می شود. 
این پارچه ها در برابر شرایط متفاوت مقاوم بوده و معمولا از آن در تولید انواع لباس های مخصوص آتش نشانی ، کوره های داغ و یا تولید انواع لباس های مخصوص آتش نشان ها مورد استفاده قرار می گیرند. 
برزنت نسوز صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد ، که هر یک با توجه به نوع موادی که در داخل پارچه به کار برده شده ، دارای مقاومت و استحکام متفاوتی می باشد.