سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر اتوماتیک

چادر مسافرتی

چادر اتوماتیک

چادر اتوماتیک در کسری از زمان قابل نصب است. 

چادر اتوماتیک به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و یا تغییرات دمایی از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد. این چادرها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند و اغلب برای مسافرت های خانوادگی قابل استفاده هستند. ارتفاع سقفی این چادرها به گونه ای است ، که افراد به راحتی می توانند در آن بایستند.
جمع کردن این چادرها به گونه ای است ، که به راحتی بعد از بستن چادر ، حجم بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد و به راحتی در داخل کیف و یا ساک مخصوص چادر قرار می گیرند. اکثر افراد در زمان خرید چادر ترجیح می دهند ، که چادر مسافرتی را به صورت اتوماتیک تهیه و خریداری نمایند ، چرا که این چادرها دارای حمل ، نصب و راه اندازی ساده تری می باشند. 
چادر اتوماتیک دارای استحکام و دوام فوق العاده ای می باشند . علت دوام بالا در این چادرها به دلیل استفاده از پارچه های برزنتی مقاوم ، در قسمت بدنه ی چادر می باشد. چادر اتوماتیک در بسیاری از تولیدی ها به صورت چند ضلعی قابل تولید می باشد و دارای رنگبندی های زیبا همراه با طرح های متفاوتی می باشد. پارچه ی به کار برده شده در قسمت بدنه ی چادر ، به گونه ای است ، که در برخورد با جسم تیز و بُرنده از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و عمل پارگی و یا پوسیدگی در چادر را به تعویق می اندازد. 
از خصوصیات این چادرها می توان به مقاومت بالای چادر در برابر باد ، باران ، آفتاب ، پوسیدگی ، ساییدگی ، رشد کپک ، گرد و غبار ، تغییر کیفیت و ... اشاره کرد. در زمان خرید حتما به جنس پارچه ی استفاده شده در قسمت بدنه ی چادر دقت نمایید. چادر اتوماتیک اگر از جنس با کیفیت و مقاومی تهیه و خریداری شود ، دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد.