سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی

پارچه برزنت

تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی

تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی در دوام و طول عمر پارچه می باشد. برزنت پی وی سی از استحکام و دوام بالاتری به نسبت سایر پارچه های برزنتی برخوردار می باشد. 

بسیاری از تولید کنندگان برای تولید انواع لباس، کیف، کفش، ساک های دستی، ساک های مخصوص تبلیغات و ... در ابتدا نوع نیاز خود را از این پارچه ها مشخص می کنند. 
پارچه های برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشند، که هر یک با توجه به نوع کاربرد و کارایی مد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. 
برخی از این پارچه ها دارای بافت لطیف و برخی دیگر دارای بافت زمخت می باشند. پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی می باشند، که هر یک با توجه به جنس و قابلیت هایی که دارند، دارای کاربردهای فراوانی می باشند. 
پارچه برزنت و پارچه برزنت پی وی سی هر دو جزء آن دسته از پارچه هایی هستند، که به دلیل کیفیت بالا دارای متقاضیان بسیار زیادی می باشند. 

پارچه های برزنتی از پارچه های صد در صد نخ پنبه همراه با ترکیبی از مواد پلیمری قابل تولید می باشند. پارچه برزنت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. 
اغلب این پارچه ها دارای خاصیت ضد آب، ضد حرارت و ضد آفتاب هستند. پارچه برزنت از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و معمولا از این پارچه ها در سازه های کششی و تولید انواع لباس های مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرند.