سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های پارچه برزنت

پارچه برزنت 

ویژگی های پارچه برزنت

ویژگی های پارچه برزنت بر اساس نوع پارچه مشخص می شود. از ویژگی های کلی این محصول می توان به کیفیت بالا در دوخت ، مقاومت بالا در برابر باد، باران ، آفتاب و ... اشاره کرد. 

پارچه برزنت از مقاومت و استحکام بالایی در برابر باد، باران و آفتاب برخوردار می باشند. این پارچه ها جز با مقاوم ترین، مستحکم ترین، با کیفیت ترین و بهترین نوع پارچه در صنعت نساجی محسوب می شوند. 

از عوامل تاثیر گذار در کیفیت پارچه برزنت می توان به نوع متریال، حجم مواد و ضخامت پارچه اشاره کرد. به طور کلی پارچه برزنت با ضخامت شش لایه از دوام و مقاومت بالاتری نسبت به پارچه برزنت با ضخامت یک لایه برخوردار می باشد. 
علت میزان مقاومت در ضخامت پارچه های برزنت به دلیل تعداد لایه های نخ در هم تنیده شده در پارچه می باشد. به طور کلی هر چقدر این پارچه ها از تعداد لایه نخ های بیشتری تولید شوند، دارای استحکام و مقاومت بالاتری می باشند. پارچه های برزنت با تعداد لایه و ضخامت های مختلفی تولید می شوند. 

مجموعه ی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین مراکز تولیدی پارچه برزنت در سراسر کشور محسوب می شود. این مجموعه با استفاده از متریال مرغوب به تولید و طراحی انواع پارچه های برزنت با کیفیت بالا پرداخته است.