سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر تونلی

چادر مسافرتی

چادر تونلی

چادر تونلی در رنگبندی و طرح های متنوع و زیبا در مرکز تولیدی ایران برزنت قابل تولید می باشد. 

جنس پارچه ی به کار رفته شده در چادر تونلی به گونه ای است ، که به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و به راحتی جریان هوای داخل چادر عوض می شود. در تولید بسیاری از چادر تونلی از چندین درب های ورودی و خروجی و پنجره همراه با توری استفاده شده است. وجود توری در پنجره ها موجب شده تا در هنگام باز بودن پنجره ، حشرات ریز به آسانی وارد محوطه ی چادر نشوند. 
جنس پارچه ی به کار برده در این چادرها به گونه ای است ، که در برابر هوای سرد و گرم از مقاومت و استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشند و در برابر سرما (یخبندان) و یا گرما از مقاومت و استحکام فوق العاده ای برخوردار باشد. در تولید این چادرها از پارچه های پلی استری و یا پارچه های پی وی سی استفاده می شوند و همین امر موجب افزایش مقاومت چادر در برابر تهدیدات محیطی می شود. 
استفاده از این نوع پارچه ی برزنتی موجب افزایش مقاومت چادر در برابر بارندگی های شدید شده است و از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری می کند. چادر تونلی به دلیل وزن سبک در پارچه ی استفاده شده و گرم کم در اسکلت به کار برده شده در چادر، دارای نصب و راه اندازی کمتر از چند دقیقه می باشد . این چادرها به دلیل محوطه ی بزرگ اغلب برای مسافرت های خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی می باشند. 

در مرکز ایران برزنت می توانید یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادر برزنت مسافرتی را خریداری نمایید.