سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوله پشتی برزنت بهتر است یا پلی استر

برزنت

کوله پشتی برزنت بهتر است یا پلی استر

کوله پشتی برزنت بهتر است یا پلی استر ؟ به طبع کوبه پشتی برزنت به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه هایی است ، که می توان در تولید انواع کوله پشتی استفاده کرد. 

برخی از افراد بر این باورند که کوله پشتی با استفاده از پارچه های برزنتی تولید شود ، دارای کیفیت بالاتری می باشند ، ولی سایر افراد بر این باورند که کوله پشتی بهتر است ، که با پارچه های پلی استر تولید شود. 
در اصل پارچه پلی استر خود نوعی پارچه ی برزنتی به شمار می رود. درصد الیاف مصنوعی و مواد نفتی که در پارچه های پلی استری به کار برده شده نسبت به سایر پارچه های برزنتی بیشتر می باشند. 
برزنت به عنوان یکی از پارچه های مقاوم و با دوامی است ، که از ترکیب دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی با درصدهای متفاوت تولید می شود. 
اگر در تولید کوله پشتی از پارچه های برزنتی استفاده شوند ، که سبب مقاومت کوله پشتی را در برابر قطرات آب بالاتر می برد. این پارچه ها از مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به سایر پارچه های معمولی برخوردار می باشند. 

 پارچه های برزنتی در برابر نور آفتاب ، باد ، باران ، آفتاب ، باکتری ، آلودگی ، تغییرات دمایی ، برخورد با جسم تیز ، مواد شیمیایی و ... از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 
این پارچه ها از مقاومت دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند. این پارچه ها در برابر سایش و فرسودگی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. 
برزنتی که در تولید کوله پشتی استفاده می شود ، از وزن سبکی برخوردار می باشد. به همین علت دارای حمل آسانی برای افراد می باشد.