سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برزنت براق

برزنت

برزنت براق

برزنت براق در مرکز ایران برزنت در تنوع بی نظیر قابل تولید می باشد. 

از انواع برزنت های براق در صنعت پارچه بافی می توان به برزنت شمعی ، برزنت کیفی ، برزنت نسوز ، برزنت سایبان ، برزنت چتری ، برزنت کانتینری و ... اشاره کرد. 
امروزه بسیاری از تولید کنندگان پارچه های برزنتی ، انواع برزنت های درجه یک را به صورت براق تولید می کنند. چرا که اکثر پارچه های برزنتی براق در برابر رطوبت و یا آب مقاوم هستند و مانع از جذب آب و یا رطوبت به داخل پارچه می شوند. 
البته با این طرز تفکر که تمامی پارچه های برزنتی براق دارای خاصیت ضد آب و یا مقاوم در برابر آب هستند ، یک باور اشتباه و غلط و اشتباه است. 
قابلیت ضد آب در پارچه های برزنتی به دلیل استفاده از لایه های پلاستیکی دارند ، مشخص می شوند و ارتباطی به براق بودن پارچه ندارد. 
امروزه در بسیاری از صنایع انواع برزنت را به صورت براق و یا مات تولید می کنند ، که نوع براق بودن آن ها رواج بیشتری پیدا کرده است و مورد پسند بسیاری از کاربران و خریداران واقع شده است. 
چرا که هر چقدر از الیاف مصنوعی و مواد نفتی بیشتری در تولید پارچه استفاده شود ، سبب افزایش مقاومت و دوام بیشتر در پارچه های برزنتی می شوند . 

میزان انعطاف پذیری در پارچه های برزنتی بستگی به میزان استفاده از هر یک از مواد مصنوعی و طبیعی مشخص می شوند. 
برزنت براق اگر در تولیدی ها با متریال و مواد درجه یک تولید شود ، دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. در هنگام تهیه و یا خرید این محصول درجه یک حتما سعی کنید ، این پارچه ها را از مراکز و تولیدی های معتبر تهیه و خریداری نمایید.