سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الاچیق با سقف برزنت

برزنت

الاچیق با سقف برزنت

الاچیق با سقف برزنت منجر به پوشش فضای داخل آلاچیق می گردد. استفاده از این پارچه ها در حین بارندگی و یا گرمای شدید مناسب است و منجر به محافظت از فضای پوشش داده شده آلاچیق می گردد. 

این پارچه ها با بهترین کیفیت در مرکز ایران برزنت قابل تولید هستند و به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه های برزنتی تولید شده در مرکز ایران برزنت به شمار می روند. 

این پارچه ها به دلیل تولید با مواد اولیه ی درجه یک ، از دوام و استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند. از مزایای اینکه می توان آلاچیق هایی با سقف برزنتی داشه باشیم می توان به مقاومت ، استحکام و طول عمر بالا در سقف های برزنتی مخصوص آلاچیق اشاره کرد. 
پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی می باشند ، که هر کدام بسته به نوع پارچه دارای خاصیت و قابلیت های منحصر به فردی می باشند. 
به همین علت باید پارچه برزنتی را تهیه و خریداری نمایید ، که در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت و استحکام ویژه یا برخوردار باشد. 
پارچه های برزنتی مخصوص آلاچیق قابل نصب بر روی تمامی آلاچیق ها می باشند. در حال حاضر از انواع آلاچیق می توان به نوع چوبی و یا نوع فلزی آن اشاره کرد ، که پارچه های برزنتی به راحتی بر روی هر دو نوع سازه قابل نصب می باشند. 
پارچه های برزنتی مورد استفاده در آلاچیق ها دارای خاصیت های : انعطاف پذیری بالا ، وزن سبک ، مقام در برابر بادهای شدید ، مقاوم در برابر نور آفتاب و اشعه ی uv ، مقاوم در برابر پوسیدگی و ساییدگی ، مقاوم در برابر قطرات باران و آلودگی می باشند. 
این نوع از پارچه های برزنتی به صورت ثابت بر روی الاچیق ها قابل نصب می باشند و معمولا از آن ها در مکان های سر باز مورد استفاده قرار می گیرند. 
ابعاد الاچیق ها متفاوت می باشند ، به همین علت پارچه های برزنتی را باید با ابعاد مطابق با آلاچیق تهیه و خریداری نمایید.