سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری در مرکز ایران برزنت با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتری ارائه می گردد. 

چادر مسافرتی فنری برای افراد علاقمند به طبیعت گردی، کوهنوردی و یا کمپینگ مناسب می باشد. معمولا از چادر برزنت مسافرتی فنری در آب و هوای معتدل مورد استفاده قرار می گیرد.
این چادرها در برابر ضربات احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. به دلیل وجود پنجره های جانبی سبب جریان هوا از بیرون به داخل چادر برزنت مسافرتی فنری می شود. 

چادر برزنت مسافرتی به دلیل وزن سبک دارای قابلیت جابه جایی و نصب آسانی می باشد.

چادر مسافرتی در مجموعه ی ایران برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشد. هر یک از این چادرها با توجه به نیاز افراد در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت های متفاوتی برخوردار هستند.

به طور مثال : چادر مسافرتی کوهنوردی تنها برای افرادی مناسب است، که به کوهنوردی علاقمند هستند و این چادرها با توجه به نیاز آب و هوایی اون منطقه تولید می شوند. چادر مسافرتی فنری به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش در مجموعه ی ایران برزنت محسوب می شود. 

بدنه ی چادر مسافرتی از جنس فنرهای مقاوم و مستحکم می باشد. این چادرها در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و با گرم شدن و یا سرد شدن آب و هوا دچار تغییر کیفیت در این پارچه ها نمی شوند.

این چادرها دارای نصب آسانی می باشند. چادرهای مسافرتی معمولا برای مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل وزن سبک و نصب آسان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته شده است.