سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چادر مسافرتی شش نفره ضد آب

چادر مسافرتی

قیمت چادر مسافرتی شش نفره ضد آب

قیمت چادر مسافرتی شش نفره ضد آب در فروشگاه ایران برزنت ارزان است. 

قیمت چادر مسافرتی شش نفره ضد آب در مرکز ایران برزنت بر اساس نوع چادر متغیر می باشد. این چادرها در ظرفیت و ارتفاع های مختلف با انواع متفاوتی قابل تولید هستند ، که قیمت هر یک بر اساس نوع چادر متغیر هستند.

گروه تولیدی ایران برزنت ارائه دهنده ی یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های چادر مسافرتی در ایران می باشند ، که توانسته با پشتکار فراوان انواع چادر برزنت مسافرتی را با بهترین کیفیت و نوع دوخت تولید و روانه ی بازار کند. 
جنس بدنه ی چادر مسافرتی تولید شده در مرکز بزرگ ایران برزنت از نوع برزنت ضد آب می باشد. این چادرها در برابر آب و بارندگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به عنوان برترین و بهترین نوع چادر مسافرتی در ایران به شمار می روند. 
گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین و بهترین تولید کننده ی چادر مسافرتی در ایران توانسته این محصول با کیفیت و درجه یک را به مشتری با قیمت های عادلانه ای ارائه دهند. این چادرها قابل تولید با استفاده از پارچه های برزنتی مقاوم و ضد آب می باشند. جنس بدنه ی چادر مسافرتی تولید شده در مرکز ایران برزنت به گونه ای است ، که در برابر بارندگی ، سرما و یا حتی یخبندان از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 

برای استعلام قیمت با مرکز ایران برزنت در تماس باشید.