سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برزنت ضد آب و آفتاب

برزنت

برزنت ضد آب و آفتاب

برزنت ضد آب و آفتاب در مرکز ایران برزنت به کمک بهترین متریال دنیا قابل تولید است. این پارچه ها از نمونه ی خارجی آن ها از کیفیت بهتری برخوردار می باشند. 

برزنت های ضد آب و آفتاب در مجموعه ی ایران برزنت به دو صورت سبک و ضخیم تولید می شوند. ضخامت برزنت های سبک از یک لایه تا دو لایه هستند، اما ضخامت برزنت های ضخیم تا شش لایه هم تولید می شوند. 
وجود یک لایه پلاستیک و یورتان همراه با پی وی سی سبب ایجاد خاصیت ضد آب و ضد آفتاب در پارچه های برزنتی شده است. این پارچه ها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر قطرات آب برخوردار می باشند و مانع از جذب آب با فشار کم و زیاد به داخل پارچه می شوند. 
معمولا این پارچه ها از استحکام بالایی برخوردار می باشند و با قرار گیری در آفتاب سوزناک و هوای گرم دچار تغییر رنگ، کیفیت، پوسیدگی و نخ نما شدن نمی شوند. از برزنت به دلیل استحکام و مقاومت بالا در هر نوع آب و هوایی می توان استفاده کرد. 

پارچه های برزنتی ضد آب و ضد آفتاب در تولید انواع سایبان برزنتی ، پوشش برزنتی بالکن، کاور برزنتی ماشین آلات سنگین، پوشش برزنتی آلاچیق، کاور برزنتی کف استخر، پارچه های رو مبلی، پارچه های کوسن، کاور برزنتی کولرهای آبی و گازی، روکش برزنتی خودرو، لباس های ورزشی، کاور تجهیزات بیمارستانی، چادرهای برزنتی مسافرتی، چادرهای برزنتی ارتشی، چادرهای برزنتی کمپینگ، خیمه و ... کاربرد دارند.

کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت بالا می باشد. این مجموعه انواع برزنت را با استفاده از مجهزترین دستگاه های پرس تمام اتوماتیک تولید و روانه ی بازار می کند. این مجموعه حساس به تولید انواع پارچه های برزنتی با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت می باشد.