سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر تونلی

چادر مسافرتی

چادر تونلی

چادر تونلی دارای ابعاد مختلف است ، که افراد می توانند این محصول با کیفیت را از مرکز ایران برزنت با هر اندازه ای بابالاترین کیفیت تهیه و خریداری نمایند. 

جنس پارچه های به کار برده شده در قسمت بدنه ی چادر از نوع ضد آب و ضد آفتاب می باشد ، که در برابر بارندگی های شدید و یا آفتاب سوزناک از مقاوت بالایی برخوردار می باشند و مانع از پوسیدگی و یا ساییدگی چادر در برابر نور آفتاب می گردد. 
از قابلیت های این چادرها می توان به اندازه یا ابعاد چادر اشاره کرد. بسیاری از تولید کنندگان چادر تونلی را در ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند. این چادرها بر اساس ابعادشان دارای گرم و وزن های متفاوتی می باشند. این چادرها دارای وزن بسیار سبکی می باشند و علت وزن سبک به دلیل گرم کمتر در لوله های کامپوزیتی و پارچه ی استفاده شده در قسمت بدنه ی چادر می باشد. 
جنس پارچه ی به کار رفته شده در چادر تونلی به گونه ای است ، که به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و به راحتی جریان هوای داخل چادر عوض می شود. در تولید بسیاری از چادر تونلی از چندین درب های ورودی و خروجی و پنجره همراه با توری استفاده شده است. وجود توری در پنجره ها موجب شده تا در هنگام باز بودن پنجره ، حشرات ریز به آسانی وارد محوطه ی چادر نشوند. 

این چادرها به دلیل محوطه ی بزرگ اغلب برای مسافرت های خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی می باشند. 
در زمان خرید این گونه از چادرها از بسیاری از فروشندگان ساک مخصوص چادر را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند ، تا به راحتی در زمان حمل و نقل چادر ، چادر تونلی را در داخل ساک مخصوص قرار دهید ، تا از روز آسیب های جدی تر به چادر جلوگیری شود.