سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برزنت سبک

برزنت

برزنت سبک

برزنت سبک با ضخامت 1 تا 2 لایه در مرکز ایران برزنت قابل تولید می باشد. 

این پارچه ها با وجود تعداد لایه های کم در برابر باد ، باران ، آفتاب ، باکتری ، اشعه ی ماوراء بنفش ، گرد و غبار و آلودگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و علت این خصوصیات به دلیل استفاده از مواد نانو همراه با روکش های پلاستیکی می باشند. 
نوع استفاده از لایه و یا روکش های پلاستیکی همچون یورتان در پارچه های برزنتی سبک منجر به تولید محصول نهایی با قابلیت ضد آب گشته است. 
این پارچه ها اغلب در مراکز مختلف در هنگام رنگرزی و یا قبل از فرآیند رنگرزی با متریال نانو قابل ترکیب می باشند و به همین علت در برابر قطرات آب و یا رطوبت از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. 
بسیاری از افراد از برزنت های سبک وزن بیشتر به عنوان روکش های برزنتی مخصوص خودروهای خود ، روکش محصولات کشاورزی و یا تولید انواع سایبان های برزنتی استفاده می کنند. 
این پارچه های با کیفیت و مقاوم اغلب در هر چهار فصل سال از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این پارچه ها به دلیل کیفیت عالی در برابر تغییرات آب و هوایی ، مواد شیمیایی ، مواد اسیدی ، فضولات حیویانی ، بارندگی ، آفتاب و اشعه ی حاصل از نور آفتاب (اشعه ی uv) از مقاوت و استحکام بالایی برخوردار هستند و به عنوان یکی از بهترین نوع پارچه های برزنتی در بازار شناخته شده اند.