سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چادر اتوماتیک

چادر مسافرتی

چادر اتوماتیک

چادر اتوماتیک در فروشگاه های سراسر کشور در رنگ ها و طرح های زیبا موجود می باشد. 

چادر اتوماتیک دارای میله های ضخیم و فولادی مقاومی می باشد ، که به دلیل چارچوب میله ای آن ، در برابر وزش بادهای شدید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این چادرها دارای بدنه ی برزنتی می باشند و به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری در پارچه ی به کار برده شده در ساخت چادر ، دارای نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارند. 
در حال حاضر مجموعه ی ایران برزنت ، چادر برزنت اتوماتیک مسافرتی را تولید نمی کند. شما مشتریان عزیز می توانید برای تولید و یا ساخت چادر اتوماتیک ، پارچه ی برزنتی را از این مجموعه با بهترین کیفیت و نوع دوخت با عالی ترین تراکم بافت تهیه و خریداری نمایید. 
چادر اتوماتیک به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و یا تغییرات دمایی از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد. این چادرها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند و اغلب برای مسافرت های خانوادگی قابل استفاده هستند. ارتفاع سقفی این چادرها به گونه ای است ، که افراد به راحتی می توانند در آن بایستند.
جمع کردن این چادرها به گونه ای است ، که به راحتی بعد از بستن چادر ، حجم بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد و به راحتی در داخل کیف و یا ساک مخصوص چادر قرار می گیرند. اکثر افراد در زمان خرید چادر ترجیح می دهند ، که چادر مسافرتی را به صورت اتوماتیک تهیه و خریداری نمایند ، چرا که این چادرها دارای حمل ، نصب و راه اندازی ساده تری می باشند.